חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

עריכת תמונות בקאנבה, קאנבה, קנבה, איך לערוך בקנבה

שיעור 10 – יצירת תמונה ראשית עם קאנבה

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, אז תכירו: קאנבה - canva! בשיעור הזה נראה איך להשתמש בקאנבה ליצירת תמונות ולמה חשוב ליצור תמונה ראשית (יצירתית!) לכל סרטון ומאמר לקידום האתר שלנו בגוגל.

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 10 – יצירת תמונה ראשית עם קאנבה

תמונה ראשית יצירתית – קאנבה canva

הגענו לאחד החלקים הכי כיפיים בתהליך הזה.

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, אז תכירו: קאנבה – canva!

כלי העיצוב הכי מושלם, ידידותי, נוח ומשתלם שיצא לי להכיר בשנים האחרונות.

אני עושה איתו הכללללללל! החל מפוסטים בפייסבוק, מצגות, פליירים, פוסטרים ימי הולדת וכו’.

בשיעור הזה נראה איך להשתמש בקאנבה ליצירת תמונות ולמה חשוב ליצור תמונה ראשית (יצירתית!) לכל סרטון ומאמר לקידום האתר שלנו בגוגל.

אז יאללה, שנתקדם? 😉


יצירת תמונה ראשית – קאנבה canva

אוקיי אז לענייננו,

עכשיו זה השלב שבו אחרי שיצרנו את התכנים שלנו,

אנחנו רוצים להעלות אותם לאתר.

אבל רגע אחד לפני שזה קורה,

אנחנו רוצים להכין תמונה ראשית.

למה כל כך חשוב להכין תמונה ראשית יצירתית?

זה חשוב כי היום אנחנו בוחרים ומחליטים עם העיניים.

ככל שמשהו יראה יותר מושך ומעניין ויזואלית, ככה הסיכוי שנלחץ עליו גדול יותר.


איך ליצור תמונה ראשית יצירתית?

יצירתיות מבחינתי זה לא ליצור משהו חדש מאפס.

יצירתיות היא לא בהכרח מְקוֹרִיּוּת.

יצירתיות בעיניי זה לקחת מוצר א’ ומוצר ב’ וליצור מוצר ג’ חדש לגמרי.

אחד כזה שמשלב אתכם בתוכו.

זה לא חייב לשלב תמונה שלכם למרות שכדאי. משום מה זה תמיד מושך יותר את העין.


יאלה, אז איך יוצרים עיצוב באתר המדהים קאנבה?

  1. פותחים חשבון משתמש בcanva
  2. לוחצים על create a desing
  3. בוחרים גודל רצוי לתמונה באתר (לתמונה ראשית ביוטיוב נרצה לבחור youtube thumbnail)
  4. מסתכלים על הטמפלטיים הקיימים במערכת (יש המון!) או מחפשים טמפלייט מיוחד ובוחרים אותו 
  5. פותחים את האתר remov.bg ולשם מעלים את התמונות שצילמנו בסוף שיעור 9 – יצירת סרטונים ליוטיוב
  6. מורידים את התמונה בלי הרקע
  7. חוזרים לקאנבה ומטמיעים בפנים את התמונה/ תמונות 
  8. מעצבים לפי הצבעים, הגופנים והטקסט הרצויים
  9. מכניסים פנימה את הלוגו שלנו 
  10. יוצרים עיצוב זהה בגודל מתאים לשאר הפלטפורמות הרצויות (לאתר/ יוטיוב/ פייסבוק וכו’ בעזרת resize)
  11. מורידים כקובץ jpg (משקל קטן אך איכות נמוכה יותר) או כ-PNG (איכות טובה אך משקל גדול יותר, אפשר להקטין את הגודל בעזרת האתר tinypng)
  12. שומרים על המחשב ומעלים את התמונות בעזרת השיעורים הבאים במדריך קידום אורגני 🙂

נסמן V ב-צ’קליסט שלנו 🙂 

אחרי שערכנו תמונה ראשית לאתר וליוטיוב בעזרת קאנבה – אפשר לסמן בV בגיליון ולעבור בכיף לשלב הבא 🙂

קובץ טמפלייט להורדה למחקר מילים ומתחרים והכנת תכנית פעולה


אל תפספסו את שאר השיעורים במדריך קידום אורגני בגוגל SEO והרשמו לניוזלטר.

קידום אורגני, קידום בגוגל, קידום אורגני SEO, איך להתקדם בגוגל, SEO, קידום אתרים, פיתוח יצירתיות, איך לחשוב יצירתי, קידום ביוטיוב.

עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *