חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

עמוד בקרוב, דף coming soon, אלמנטור

שיעור 34: יצירת עמוד Coming Soon

עמוד Coming Soon או עמוד 'בקרוב' הוא בעצם עמוד תחזוקה זמני אותו אנחנו מעצבים על מנת לתת לגולשים שלנו 'הצצה' נחמדה למה שהולך לבוא או לבשר על כך שאנחנו עושים שינויים/שיפוצים באתר בצורה קלילה או הומוריסטית.

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 34: יצירת עמוד Coming Soon

מה זה עמוד Coming Soon?

עמוד Coming Soon או עמוד ‘בקרוב’ הוא בעצם עמוד תחזוקה זמני אותו אנחנו מעצבים על מנת לתת לגולשים שלנו ‘הצצה’ נחמדה למה שהולך לבוא או לבשר על כך שאנחנו עושים שינויים/שיפוצים באתר בצורה קלילה או הומוריסטית.

למה צריך עמוד ‘בקרוב’?

הרבה פעמים בתור בוני ובונות אתרים, אנחנו ניתקל בלקוחות שירצו שנעשה עבורם שינויים/עיצובים באתר שלהם (או אנחנו לאתר שלנו בעצמנו) בזמן שהאתר ‘חי’ – כלומר, באוויר.

חיפוש קצרצר בגוגל יראה לכם שיש לא מעט תוספי וורדפרס שמאפשרים מצב Maintenance כלומר מצב תחזוקה שמאפשר לנו להציג לגולשים דף תצוגה מרשים של “בקרוב” ונותן לנו את האפשרות ליצור משהו יצירתי ומקורי במקום “האתר עובר עבודות תחזוקה”.

אך באופן לא מפתיע, גם כאן אלמנטור עושה לנו את החיים קלים ומאפשרת לנו ליצור טמפלייט של מצב תחזוקה או בקרוב בעצמנו, ללא צורך בתוסף נוסף.

מה שכן דווקא מפתיע, הוא שלא הרבה יודעים את זה ועוברים את הטרחה של התקנת תוסף… מסכנים…


אז יאללה, שנתחיל?


אז איך יוצרים עמוד Coming Soon?

ניגש לאלמנטור > כלים > מצב תחזוקה.

בחירת מצב

כאן יש לנו שתי אפשרויות:

  1. בקרוב – מוכן לאנדוקס, כלומר גוגל תמשיך את הסריקה של האתר וגולשים יוכלו למצוא את הדפים בגוגל
  2. תחזוקה – גוגל לא תאנדקס את האתר וגולשים לא יוכלו לראות את האתר. שימו לב שלא מומלץ להישאר יותר ממספר ימים במצב זה.

יצירת טמפלייט לעמוד בקרוב.

כעת נעצב את הטמפלייט איך שנרצה….

וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לחזור לעמוד התחזוקה ולבחור בטמפלייט שהרגע הקמנו.

כדי לשנות את כתובת או שם הדף ניגש לטמפלטיים > טמפלטיים שמורים ושם נוכל לשנות את השם.

בהצלחה 🙂


אהבתם את המאמר? תוודאו שאתם לא מפספסים את המדריך הזה – מדריך וורדפרס למתחילים! יש שם המון מאמרים שיכולים לעזור לכם 🙂

כמו כן אל תפספסו את מדריך אלמנטור למתחילות 2020.


עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *