חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

סקר לקוחות, מחקר לקוחות

שיעור 5 – סקר לקוחות

בשיעור הזה נדבר קצת על סקר לקוחות והאם באמת זה כל כך חשוב?

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 5 – סקר לקוחות

סקר לקוחות

אז אחרי שעשינו חיפוש בגוגל, עשינו מחקר מילות מפתח, מחקר בקבוצות פייסבוק ואספנו רעיונות למילים שאפשר להתקדם בהן, ואפילו שאילתות שמעניינות אנשים, עכשיו נרצה לשאול את הקהל שלנו באופן אישי – מה הוא צריך?

בשיעור הזה נדבר קצת על סקר לקוחות והאם באמת זה כל כך חשוב?

אז יאללה, שנתקדם? 😉


איסוף מידע ד’ – סקר לקוחות

בחלק הרביעי של איסוף המידע, יש כמה אפשרויות לדעת מה לקוחות רוצים:

1. להעלות פוסט מכוון בקבוצות פייסבוק

2. להכין שאלון גוגל פורמס ולבקש שיענו עליו

3. לשלוח ניוזלטר או לבקש שיכתבו לכם בפרטי 

4. להכין סקר קצרצר ולשלוח בוואטצפ/ ניוזלטר

5. פשוט לשאול אותם אישית

חשוב מאודדדדדד לזכור:

אנחנו רוצים להעלות תכנים שיעניינו את הגולשים והלקוחות שלהם אבל צריך גם לקחת את התשובות מהסקרי לקוחות בעירבון מוגבל.

בסופו של דבר אם אנחנו נתייחס רק למה שהלקוחות שלנו רוצים אבל לא נרגיש שאנחנו מגשימים את עצמנו עם יצירת תכנים שאנחנו באמת רוצים ומעניין אותנו לתת, זה קצת מפספס את המטרה. 

מבחינתי השילוב הזה בין מה שקהל העוקבים שלי רוצה או צריך לבין צורת ההגשה המיוחדת שלי והתכנים הספציפיים שאני רוצה לדבר עליהם ולהעביר אותם – זה מה שבסופו של דבר יוצר את האותנטיות וההתמדה, וכמובן הקידום בגוגל. 

בסרטון אני מסבירה קצת יותר בהרחבה.

זה הכל בנתיים, נתראה בשיעור הבא 🙂


זהו שיעור 4 על איסוף מידע ומחקר לפני שמתחילים בכתיבת התכנים.

שיעור 2 – איסוף מידע א’: מחקר מילים

שיעור 3 – איסוף מידע ב’: מחקר מתחרים

שיעור 4 – איסוף מידע ג’: מחקר קבוצות פייסבוק

שיעור 5 –  איסוף מידע ד’: סקר לקוחות


אל תפספסו את שאר השיעורים במדריך קידום אורגני בגוגל SEO והרשמו לניוזלטר.

קידום אורגני, קידום בגוגל, קידום אורגני SEO, איך להתקדם בגוגל, SEO, קידום אתרים, פיתוח יצירתיות, איך לחשוב יצירתי, קידום ביוטיוב.

עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *