חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

מחקר פייסבוק, קידום אורגני, מחקר לקוחות, חיפוש בפייסבוק

שיעור 4 – מחקר קבוצות פייסבוק

בחלק הזה של איסוף מידע, נכנס לקבוצות פייסבוק ונסתכל על פוסטים עם שאילתות מיוחדות, ונסיק מסקנות.

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 4 – מחקר קבוצות פייסבוק

מחקר קבוצות פייסבוק

ההגיון שעומד מאחורי כל החלק של איסוף מידע לפני התחלת יצירת התכנים, הוא בעצם שתיהיה לנו ההבנה מה קהל היעד שלנו בעצם רוצה או צריך? ומתוך זה לקבל רעיונות חדשים ליצירת תכנים יצירתיים בעזרתם נוכל להתקדם בגוגל.

בחלק הזה של איסוף מידע, נכנס לקבוצות פייסבוק ונסתכל על פוסטים עם שאילתות מיוחדות, ונסיק מסקנות.

אז יאללה, שנתקדם? 😉


איסוף מידע ג’ – מחקר פייסבוק

בחלק השלישי של איסוף המידע, יש כמה שלבים שנרצה לעשות:

1. נפתח שוב את קובץ השיטס שלנו 

לאחר שעשינו מחקר מילים ומחקר מתחרים, עכשיו אנחנו יודעים פחות או יותר אילו מהמילים יותר פופולריות בחיפושים ואילו פחות, אפשר להתקדם לשלב הבא – מחקר קבוצות פייסבוק.

פה נרצה בעיקר להכנס לכל מיני קבוצות בעלות תחומי עניין של קהל היעד שלנו ולראות מה קורה שם.

מה אנשים שואלים בקבוצות האלה?

איזה תכנים אנשים מעלים ומקבלים הרבה יותר חשיפה?

איזה כאבים יש לאנשים ואיך הם מביעים את הצורך שלהם?

איך אנשים מחפשים פתרון לבעיה מסויימת?

כמובן שאנחנו רוצים לאסוף את כל המידע שיכול לשרת אותנו לתכנים איכותיים ומותאמים לגולשים שלנו בעתיד.


2. פותחים גיליון – ‘מחקר פייסבוק’

באותו הקובץ, נפתח גיליון חדש בשם ‘מחקר פייסבוק’ ושם נזין את כל מה שמצאנו.

עמודת ‘מילות מפתח’ – כל מילות המפתח שמצאנו שנראות לנו רלוונטיות לחיפוש בקבוצות פייסבוק

עמודת ‘קבוצה’ – באיזו קבוצה חיפשנו

‘פוסטים מתאימים’ – כאן אפשר להדביק פוסטים עם שאילתות שנראות לנו רלוונטיות להמשך יצירת התכנים שלנו 

‘פוסטים עתידיים’ – כמובן שנרצה לשמור את כל המידע שברשותנו למען יצירת תכנים עתידיים 

השלב הזה יכול לספק לנו אין ספור רעיונות למאמרים וסרטונים חדשים.  

ככל שהתכנים שאנחנו ניצור יהיו יותר רלוונטיים עבור קהל היעד שלנו, ככה הם יכנסו, יהנו מהתכנים שלנו ויעזרו לנו להתקדם כך בגוגל ויוטיוב. 

מחקר פייסבוק

3. שומרים מאמרים וסרטונים עתידיים

כמובן שאם מצאנו כל מיני שאילתות שנכון לעכשיו לא רלוונטיות אלינו, נרצה לשמור אותם בצד.
בצורה הזו אנחנו יכולים להיות בטוחים שאפעם לא נגמרים לנו הרעיונות ליצירת תכנים, אנחנו ממשיכים להעלות אותם בקצב עקבי ובכך להמשיך להתקדם בגוגל :))

מחקר קבוצות פייסבוק, מחקר לקוחות

זה הכל בנתיים, נתראה בשיעור הבא 🙂


זהו שיעור 4 על איסוף מידע ומחקר לפני שמתחילים בכתיבת התכנים.

שיעור 2 – איסוף מידע א’: מחקר מילים

שיעור 3 – איסוף מידע ב’: מחקר מתחרים

שיעור 4 – איסוף מידע ג’: מחקר קבוצות פייסבוק

שיעור 5 –  איסוף מידע ד’: סקר לקוחות


אל תפספסו את שאר השיעורים במדריך קידום אורגני בגוגל SEO והרשמו לניוזלטר.

קידום אורגני, קידום בגוגל, קידום אורגני SEO, איך להתקדם בגוגל, SEO, קידום אתרים, פיתוח יצירתיות, איך לחשוב יצירתי, קידום ביוטיוב.

עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *