חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

WPS Hide Login , שיר ויצמן,

שיעור 29 – הסתרת כתובת ההתחברות לאתר עם תוסף WPS Hide Login

כדי לקחת עוד צעד זהירות במסע להגנת האתר שלנו, אנחנו יכולים לשנות את כתובת ההתחברות הדיפולטיבית, כך שבעצם אף אחד חוץ מאיתנו לא יכיר את כתובת ההתחברות לאתר שלנו.

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 29 – הסתרת כתובת ההתחברות לאתר עם תוסף WPS Hide Login

כדי לפרוץ לכל אתר, הדבר הראשון שצריך לעשות, הוא לדעת את כתובת ההתחברות ללוח הבקרה. זוהי בעצם כתובת ה-URL שלכם שמובילה להתחברות לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמא.

ברוב המקרים וכאשר מתקינים וורדפרס, כתובת ההתחברות תיהיה אחת משתי הכתובות הבאות:

domain.co.il/wp-login.php

domain.co.il/wp-admin

מהסיבה שאלו הן הכתובות הדיפולטיביות, סביר להניח שכל האקר מתחיל או רובוטים של פריצה, ינסו לפרוץ לאתר שלכם דרך אחת משתי הכתובות האלה.

כדי לקחת עוד צעד זהירות במסע להגנת האתר שלנו, אנחנו יכולים לשנות את כתובת ההתחברות הדיפולטיבית, כך שבעצם אף אחד חוץ מאיתנו לא יכיר את כתובת ההתחברות לאתר שלנו.

בשביל זה ניעזר בתוסף הפופולרי WPS Hide Login

אז יאללה, בואו נתחיל…


נגש לתוספים > תוסף חדש

נתקין ונפעיל את התוסף WPS Hide Login

WPS Hide Login

נלך ללוח הבקרה > הגדרות > ושם נראה את WPS Hide Login.

עכשיו אני פותחת דפדפן חדש ואני יכולה לראות שעם הכתובת הרגילה זה מראה לי דף שגיאה.

באופן דיפולטיבי, כאשר אנחנו מתקינים את התוסף הזה, כתובת ההתחברות שלנו תהפוך מיידית לכתובת:

domain.co.il/login

מכיוון שלתוסף הזה יש מעל 700 אלף התקנות פעילות וככל הנראה יהיו ניסיונות התחברות לאתר שלנו גם מכאן, כמובן שנרצה להחליף את השם הזה.

חשוב מאוד לזכור את כתובת הכניסה כי אם לא – אתם בבעיה 😁

נחליף את Login במשהו מקורי ונשמור שינויים:

WPS Hide Login

וזהו, בפעולה מאוד מאוד פשוטה יצרנו עוד שכבת הגנה לאתר וורדפרס שלנו!

כעת יש לנו אופציה להשאיר את זה ככה או להחליף כתובת כל רבעון או אחת לשנה. 

אז זה הכל, מקווה שהבנתם את החשיבות של התוסף הזה והצלחתם להוסיף שכבת הגנה נוספת לאתר שלכם.


אהבתם את המאמר? תוודאו שאתם לא מפספסים את המדריך הזה – מדריך וורדפרס למתחילים! יש שם המון מאמרים שיכולים לעזור לכם 🙂

יש לכם שאלות או דברים נוספים שהייתם רוצים לדעת? כתבו לי בתגובות!


עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *