שיעור 13 – פרסום ברשתות חברתיות | מדריך קידום אורגני בגוגל 2021

פרסום ברשתות חברתיות

שיעור 13 – פרסום ברשתות חברתיות והבאת תנועה לאתר

אז כתבנו, צילמנו, ערכנו והעלנו. כל זה לא שווה דבר אם אף אחד לא יודע על זה 😉

פרסום ברשתות חברתיות והבאת תנועה לאתר חשובה מאוד להשלמת תהליך קידום האתר וערוץ היוטיוב שלנו.

בשיעור הזה נראה איך אפשר למשוך אנשים אלינו לאתר ולהגדיל את הסיכוי שלנו לקידום בגוגל וביוטיוב.

אז יאללה, שנתקדם? 😉

 


פרסום ברשתות חברתיות, פרסום בפייסבוק, שליחת ניוזלטר והבאת תנועה לאתר

 

24 השעות הראשונות 

24 השעות הראשונות של העלאת המאמר והסרטון לאוויר הן הקריטיות ביותר.

ככל שיותר אנשים ייכנסו לקרוא את המאמר שכתבנו או הסרטון שהעלנו בזמן הזה, כך גוגל תבין שהתכנים שלנו רלוונטיים ועדכניים, שהם מעניינים ואנשים אוהבים לצרוך אותם וכמובן תתגמל אותנו בהתאם.

זאת גם הסיבה שחשוב לתזמן קדימה ולתכנן הכל מראש.

לכן כאשר אנחנו מעלים ומתזמנים מאמר או סרטון (רצוי את שניהם לאותה שעה), אנחנו יכולים למשל לתזמן אותם ל-10 בבוקר, לשלוח בהתחלה לכמה חברים וקולגת שיכנסו ויצפו/ יגיבו ואח”כ להעלות על זה פוסט ולהגדיל חשיפה במהירות.

 

ניוזלטר

אחד הנכסים הדיגיטליים החשובים ביותר כשזה נוגע לקידום האתר שלנו, הינו מערכת תפוצה.

כאשר יש לנו רשימת תפוצה, כלומר רשימה של אנשים שהתכנים שלנו מעניינים אותם באופן עקבי, זה עוזר לנו להתקדם בגוגל.

כשאנחנו מעלים תכנים, רצוי לתזמן גם ניוזלטר שיישלח לרשימה שלנו בדיוק בשעה שבה עולים הסרטון והמאמר. 

כך אנחנו יודעים שלפחות חלק מהאנשים שנמצאים ברשימה, ייקבלו את התכנים ברגע שהם עולים, ייכנסו לאתר וליוטיוב, יהנו מהתכנים שלנו ויעזרו לנו להתקדם כך בגוגל.

אז אם עדיין אין לכם ניוזלטר, אני ממש ממליצה לעשות ולהתחיל לאסוף את העוקבים שלכם!

אפשר כמובן להיעזר במדריך ליצירת פופאפ לאיסוף נרשמים לרשימה 🙂

 

פוסט בקבוצות פייסבוק

איך לפרסם פוסט שמביא הרבה תגובות?

יש כל מיני דרכים לעניין אנשים,

יש כל מיני דרכים לסחוף אחריכם קהל.

 

זה כמובן תלוי.

תלוי מי הקהל שלכם, מה מעניין אותו, מה הוא רוצה, מה הוא צריך ויודע את זה? מה הוא צריך ולא יודע את זה?

 

הרעיון הוא בעצם להדגיש את התועלת של מה יוצא לי מזה? בשלב מוקדם ככל האפשר בפוסט.

אם זה רלוונטי,

הוא כבר ישאר לקרוא.

 

לא משנה אם זה פוסט קצר או ארוך, 

לא משנה אם זה פוסט עם תמונה שלכם או בלי (עדיף תמיד עם לדעתי)

לא משנה אם אתם נותנים ערך בפוסט עצמו או רק מספרים על הערך שיכול לצאת לגולש בהמשך.

 

אם זה נוגע בנקודות של הקהל שלכם,

הם כבר ימצאו את דרכם אליכם. 

 

בשביל לדעת מה הקהל שלכם צריך ולאיזה תכנים הם מתחברים,

מומלץ לצפות בשיעור מספר 4 במדריך קידום אורגני יצירתי בגוגל על מחקר קבוצות פייסבוק.

 

ערך אישי

כשאני מעלה פוסט בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת, 

אני אוהבת לשלב כמה דברים:

  1. ידע וערך
  2. סיפור אישי
  3. תמונה מעניינת

 

כשאנחנו נותנים ערך אמיתי אנחנו מראים לקהל הרלוונטי שלנו שיש לנו הרבה מה לתרום לו.

בשלב השני מגיע שלב של חיבור. מספרת קצת על הקשיים שלי, על הטעויות או הכשלונות שלי, על הדברים שאני למדתי בדרך, על מה שאני עברתי ואיך התמודדתי עם זה, על מחשבות ותובנות שיש לי על העולם. 

אם זה קשור ומשרת את הערך של הסיפור, זה יעזור לקהל להתחבר אליכם עוד יותר. 

לתוך כל זה אני משתדלת תמיד להוסיף תמונה מעניינת שתמשוך את העין.

 

פרסום ברשתות חברתיות

 

 

הנעה לפעולה

חשוב שבכל פוסט שאנחנו מעלים או ניוזלטר שאנחנו מוציאים – תיהיה איזושהיא הנעה לפעולה. 

אנחנו רוצים לקרוא לגולש.ת להגיב בפוסט עצמו על מנת שנקבל חשיפה גדולה יותר לפוסט ונוכל להגיע לכמה שיותר אנשים.

 

לא לפחד לטעות

אל תפחדו לטעות.

אנחנו אפעם לא יודעים מה יעבוד ומה לא. שווה לנסות.

גם ככה החיים האלה קצרים מידי בשביל להעלות עוד פוסט משעמם 😉

 

ועוד משהו,

אל תפחדו להיות מביכים ולעשות פדיחות. בשיא הרצינות!

כשאתם עורכים את התמונות הראשיות בקאנבה, תעופו על עצמכם! בחיי. זה כיף.

 


וכמובןןןןן לא נשכח לסמן V ב-צ’קליסט שלנו! 

אחרי שהעלנו פוסט ותזמנו ניוזלטר, עכשיו נוכל לסמן V בגיליון שלנו ולהמשיך לשלב הבא 🙂

 

קובץ טמפלייט להורדה למחקר מילים ומתחרים והכנת תכנית פעולה

 


קידום אורגני ויצרתי בגוגל, בא לך גם?

כל הפרטים לגבי התכנית נמצאים כאן – תכנית לווי קידום אורגני יצירתי בגוגל.

 


אל תפספסו את שאר השיעורים במדריך קידום אורגני בגוגל SEO והרשמו לניוזלטר.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים שיוצאים

עקבו בפייסבוק והתעדכנו במאמרים וטיפים חשובים

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים שיוצאים

מה אנשים אוהבים לקרוא כאן?

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים להקים אתר איכותי שמותאם בול לצרכי העסק והמותג שלכם?

השאירו פרטים ואתם בחצי הדרך לשם :) 

זה ניהיה פופולרי היום להגיד שלא אחפור לך במייל,

אבל אם באמת בא לך לקדם את האתר והעסק שלך, נראה לי שהדרך הכי טובה היא להירשם לניוזלטר ולא לפספס תכנים חדשים שעולים ;)