חדש! תכנית ׳ריאליטי ווב׳ - דוקו שדרוג אתר כבר באוויר! בואו לצפות בחלק הראשון

שיר ויצמן, סוגי משתמשים בוורדפרס,מדריך וורדפרס מתחילים 2020

שיעור 7: סוגי משתמשים בוורדפרס ופרופיל אישי

בשיעור של היום נעבור על ההרשאות שיש לכל משתמש ואיזה פרטים אפשר לשנות בפרופיל האישי שלנו. 

לצפייה בסרטון (אותו התוכן כמו במאמר, רק בוידאו):

שיעור 7: סוגי משתמשים בוורדפרס ופרופיל אישי

ישנם חמישה סוגי משתמשים קיימים בוורדפרס:

  1. מנהל
  2. עורך
  3. מחבר
  4. תורם
  5. מנוי

בשיעור של היום נעבור על ההרשאות שיש לכל משתמש ואיזה פרטים אפשר לשנות בפרופיל האישי שלנו. 


אזזז יאלה… בואו נתחיל 🙂 


סוגי משתמשים בוורדפרס: מנהל

בעת התקנת וורדפרס, אנחנו בעצם פותחים פרופיל אישי שנקרא משתמש מנהל (Admin). בכל אתר וורדפרס חייב שיהיה לפחות מנהל אחד בכל זמן נתון. 

למנהל יש גישה להעלאת ועריכת פוסטים ועמודים, שינוי תבניות האתר, הוספת תפריטים, שינוי קוד האתר ובעצם הכל. 

ככל שיורדים בדרגה, כך יורדת גם כמות ההרשאות שיש לכל משתמש. 

שימו לב: במידה ואתם בונים אתרים עבור לקוחות והם מבקשים מכם הרשאת גישה של מנהל, קחו בחשבון שהם עלולים לשנות דברים בקוד האתר ולבצע נזק בלתי הפיך (תמיד רצוי שיהיה גיבוי בלי קשר) לאתר. 


סוגי משתמשים בוורדפרס: עורך

הדרגה הבאה במשתמשים אחרי מנהל היא דרגת העורך. 

לעורך אין גישה לקבצי האתר וקוד האתר. 

העורך יכול לבצע העלאת פוסטים בעצמו, לערוך פוסטים של אחרים ולאשר את הפוסטים של עצמו ושל אחרים.

לעורך יש גם אפשרות להעלות ולערוך עמודים באתר.

סוגי משתמשים בוורדפרס


סוגי משתמשים בוורדפרס: מחבר

הדרגה הבאה אחרי עורך היא מחבר. למחבר יש אפשרות לכתוב ולאשר פוסטים של עצמו בלבד.

אין לו אפשרות להוסיף ולערוך עמודים.סוגי משתמשים בוורדפרס


סוגי משתמשים בוורדפרס: תורם

לתורם יש אפשרות לכתוב ולערוך פוסטים, אך הוא אינו יכול לאשר אותם בעצמו.

ברגע שתורם מעלה פוסט, יש צורך באישור המנהל או העורך לפוסטים של התורם.


סוגי משתמשים בוורדפרס: מנוי

למנוי אין שום גישה לפוסטים. יש לו גישה רק לפרופיל האישי שלו.

סוגי משתמשים בוורדפרס


אהבתם את המדריך? תוודאו שאתם לא מפספסים את המדריך המלא לבניית אתרים בוורדפרס 😁 יש שם המון מאמרים שיכולים לעזור לכם 🙂

יש לכם שאלות או דברים נוספים שהייתם רוצים לדעת? כתבו לי בתגובות!


עוד במדריך
פוסטים אחרונים

חלק 1 פרק 4 – יצירת צ׳קליסט והצבת דד-ליין לפרויקט

חלק 1 פרק 3 – הצבת מטרות ויצירת תכנית פעולה

חלק 1 פרק 2 – סקר לקוחות

חלק 1 פרק 1 – למי התכנית מתאימה?

שיעור 15 – קידום בגוגל ויוטיוב – חוזרים להתחלה

שיעור 14 – ניתוח נתונים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *